Távsegítség
Távsegítséget kérhetsz, a Silverhost munkatársainktól. De mit is jelent pontosan ez a távsegítség?
Erre a célra szolgáló segédprogram letöltésével, a program elindításával, telepítés nélkül, a program által generált azonosító, és ahhoz tartozó szintén a program által generált jelszó megadásával, munkatársunk távolról éri el a számítógéped, és kezelheti azt, úgy mintha ott ülne előtte.
Mire is jó mindez?
A távkapcsolati segítség, tökéletesen alkalmas segítségnyújtásra, szoftverek beállítására (FTP kapcsolódás, levelező program beállítása stb.) oly módon, hogy te figyelemmel kísérheted a munkatársunk minden lépését, így megtanulhatod azokat.
Biztonságos, mert:
- munkatársaink, szigorúan elkötelezettek adataid védelme érdekében, a vonatkozó jogszabályokat ismerik és betartják azokat;
- hivatalosan bejegyzett vállalkozás vagyunk, nem névtelen, ismeretlen "segíteni" akarók, elérhetőek, és ebből kifolyólag akár felelősségre vonhatóak is vagyunk;
- a számítógéped és munkatársunk számítógépe közötti kapcsolat magasan titkosított protokollon keresztül zajlik;
- figyelemmel kísérheted munkatársunk minden lépését, és azt bármikor megszakíthatod, bármikor beleavatkozhatsz;
- a távkapcsolat kizárólag a te döntésed alapján jöhet létre.
Hogyan vehetem igénybe:
- először is rendelkezned kell Ügyfélfiókkal, ha még nem lenne, bármilyen kötelezettség nélkül ingyenesen regisztrálhatsz egyet;
- a fiókod regisztrációja során különösen figyelj arra, hogy helyesen add meg telefonszámodat;
- lépj be a fiókodba, nyiss egy hibajegyet, amelyben leírod miben kéred segítségünket, mely napon, hány órakor volna neked alkalmas a segítség nyújtása (lehetőleg több időpontot jelölj meg);
- tölts le a programot arra a számítógépre, amelyen a segítséget szeretnéd megkapni a következő linkről:
Silverhost távsegítség app letöltése
- munkatársunk fel fog hívni, és egyeztet veled pontosan mikor tud neked segíteni.
Mennyibe kerül ez nekem?
- ügyfeleink részére a szolgáltatás teljesen díjmentes, amennyiben aktív szolgáltatással rendelkeznek nálunk;
- amennyiben még nem vagy ügyfelünk, a szolgáltatás díja óránként 5000 forint, ahol minden megkezdett óra egy teljes óraként kerül elszámolásra.
Miben tudtok segíteni?
- főleg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos beállításokban, korlátozottan a játékok beállításában, játékok hibanaplóinak elemzésében, hibák feltárásában;
- egyes esetekben, amennyiben munkatársunk felelőséggel vállalja egyéb szoftveres hibák megoldásában (főként Windows rendszerek esetében), szoftverek beszerzésében (ingyenes, licenszdíjjas - természetesen legális formában), azok telepítésében, beállításában, használatában.
És ha nem tudtok segíteni kidobom a pénzem?
- határozottan nem, a számlázásunk sikerdíj alapú, tehát csak akkor kell fizetned, ha munkatársunk a problémádat megoldotta.
Tudásbázis - Távsegítség, távsegítség kérése