Távsegítség, távsegítség kérése
Távsegítség, távsegítség kérése
Távsegítséget kérhetsz, munkatársainktól. De mit is jelent pontosan ez a távsegítség?
Erre a célra szolgáló segédprogram letöltésével, a program elindításával, telepítés nélkül, a program által generált azonosító, és ahhoz tartozó szintén a program által generált jelszó megadásával, munkatársunk távolról éri el a számítógéped, és kezelheti azt, úgy mintha ott ülne előtte.
A tevékenységét, a távoli kapcsolat ideje alatt folyamatosan nyomon tudod követni, a távoli kapcsolatot bármikor meg tudod szakítani egyszerűen a program bezárásával.
A távoli kapcsolat kizárólag akkor tud létrejönni, ha:
- elindítod a silverhostremoteapp.exe fájlt a számítógépeden (a futtatáshoz rendszergazdai joggal kell rendelkezzél);
- a munkatársunknak megadod a program által generált azonosítót (Internet ID);
- a munkatársunknak megadod a program által generált 4 számjegyű jelszót (Password.
Amennyiben a fenti három feltételből akárcsak 1 nem teljesül, a távkapcsolat nem tud létrejönni a számítógéped, és munkatársunk számítógépe között.
Mire is jó mindez?
A távkapcsolati segítség tökéletesen alkalmas, segítségnyújtásra, szoftverek beállítására (FTP kapcsolódás, levelező program beállítása stb.) oly módon, hogy te figyelemmel kísérheted a munkatársunk minden lépését, így megtanulhatod azokat.
Biztonságos ez?
Igen, és nem.
Biztonságos, mert:
- munkatársaink, szigorúan elkötelezettek adataid védelme érdekében, a vonatkozó jogszabályokat ismerik és betartják azokat;
- hivatalosan bejegyzett vállalkozás vagyunk, nem névtelen, ismeretlen "segíteni" akarók, elérhetőek, és ebből kifolyólag akár felelősségre vonhatóak is vagyunk;
- a számítógéped és munkatársunk számítógépe közötti kapcsolat magasan titkosított protokollon keresztül zajlik;
- figyelemmel kísérheted munkatársunk minden lépését, és azt bármikor megszakíthatod, bármikor beleavatkozhatsz;
- a távkapcsolat kizárólag a te döntésed alapján jöhet létre.
Nem biztonságos mert:
- ha rossz kezekbe kerülnek a hozzáférési adatok (ismeretlen, "ártó" vagy "csaló" szándékú emberek kezében visszaélésre ad lehetőséget.
Összegezve:
A távsegítség kiváló és hasznos eszköz, amennyiben hivatalos, partner nyújtja neked, mint pl.: Silverhost.
Hogyan vehetem igénybe:
- először is rendelkezned kell Ügyfélfiókkal, ha még nem lenne, bármilyen kötelezettség nélkül ingyenesen regisztrálhatsz egyet;
- a fiókod regisztrációja során különösen figyelj arra, hogy helyesen add meg telefonszámodat;
- lépj be a fiókodba, nyiss egy hibajegyet, amelyben leírod miben kéred segítségünket, mely napon, hány órakor volna neked alkalmas a segítség nyújtása (lehetőleg több időpontot jelölj meg);
- tölts le a programot arra a számítógépre, amelyen a segítséget szeretnéd megkapni a következő linkről:
Silverhost távsegítség app letöltése
- munkatársunk fel fog hívni, és egyeztet veled pontosan mikor tud neked segíteni;
- megbeszélt időpontban indítsd el a programot (rendszergazdai jogok szükségesek a futtatásához):
Mennyibe kerül ez nekem?
- ügyfeleink részére a szolgáltatás teljesen díjmentes, amennyiben aktív szolgáltatással rendelkeznek nálunk;
- amennyiben még nem vagy ügyfelünk, a szolgáltatás díja óránként 5000 forint, ahol minden megkezdett óra egy teljes óraként kerül elszámolásra.
Miben tudtok segíteni?
- főleg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos beállításokban, korlátozottan a játékok beállításában, játékok hibanaplóinak elemzésében, hibák feltárásában;
- egyes esetekben, amennyiben munkatársunk felelőséggel vállalja egyéb szoftveres hibák megoldásában (főként Windows rendszerek esetében), szoftverek beszerzésében (ingyenes, licenszdíjjas - természetesen legális formában), azok telepítésében, beállításában, használatában.
És ha nem tudtok segíteni kidobom a pénzem?
határozottan nem, a számlázásunk sikerdíj alapú, tehát csak akkor kell fizetned, ha munkatársunk a problémádat megoldotta.
Köszönjük a visszajelzést.
Elnézést ezért :( Dolgozunk azon, hogy jobb legyen.
Korábban szavazott.
(981 alkalommal megtekintve/3 ember hasznosnak találta)